Informace o projektu
K možnostem zkoumání různých faktorů výuky na procesy učení
(faktory učení)
- Kód projektu
- MUNI/A/1485/2021
- Období řešení
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Filozofická fakulta
- doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Mgr. Markéta Beková
- Mgr. Bc. Nicol Dostálová
- Mgr. Tereza Kolumber
- doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Tomáš Lintner, Ph.D.
- Mgr. Karolína Malíková
- Mgr. Barbora Nekardová
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
- Mgr. Ivo Rozmahel
- Mgr. Bc. Radim Schottl
- Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
- prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Mgr. Jakub Vlček
- Bc. et Bc. Barbora Zavadilová, MPhil
Cílem projektu je obsahová i metodologická podpora vlastních výzkumných aktivit studentů doktorského studia studijního programu Pedagogika na Ústavu pedagogických věd FF MU. Zastřešujícím tématem pro začleněné doktorské projekty jsou procesy učení a vyučování. Konceptuálním rámcem studentských výzkumů jsou efekty vzdělávání a to nejen v podobě vzdělávacích výsledků. Projekty spojuje snaha poznat a porozumět široké paletě faktorů, které přispívají k vysvětlení variability výsledků učení. Studentské projekty tohoto rámce profilují obor, šetření mají význam pro vzdělávací praxi i politiku, stejně jako pro rozvoj metodologie výzkumu v pedagogických vědách.
Publikace
Počet publikací: 10
2022
-
Četbou proti ageismu : kniha jako prostředek při změně postojů dětí vůči stáří
Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání, rok: 2022, ročník: 6, vydání: 1
-
Evaluační zpráva z programu Učitel naživo 2019/2021
Rok: 2022
-
Filozofie pro děti - přístup, který může rozvíjet občanské kompetence žáků
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
Fronta se blíží: poslední školní rok v protektorátním Zlíně
Rok: 2022, druh: Konferenční abstrakty
-
Hodnocení vnímané připravenosti učitelů a konstrukce kontrolní skupiny s využitím metody Propensity score matching
Rok: 2022, druh: Konferenční abstrakty
-
Lead Live: Evaluation Results of an Innovative Program for School Leaders
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
Reading as a Tool Against Ageism : a Book as a Means for Changing Children’s Attitudes towards Old Age
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
Ředitel naživo 2019/2021 evaluační zpráva z prvního běhu
Rok: 2022
-
Studying interaction in elementary classrooms with dynamic network actor models
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
What influences interaction in group work in elementary classrooms? An exploratory study using dynamic network actor models
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích